Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Otevřít navigaci

Ústav managementu a marketingu

O ústavu

Ústav managementu a marketingu garantuje výuku ve stěžejních marketingových a manažerských oblastech. Kromě stálého odborného týmu interních pracovníků u nás vyučují odborníci z praxe, kteří nezbytnou teorii propojují s praxí. Absolventi našich oborů jsou tak plně připraveni uspět na trhu práce. Kromě odborných znalostí jsou zaměstnavateli velmi ceněny jazykové znalosti, proto si u nás mohou studenti vybrat předměty přímo v angličtině, jako například Marketing 1 a 2, Advanced Marketing and Management, Brand Management, Consumer Behaviour, Applied Marketing Research, Human Resource Management, Business Ethics, Strategic Management, a mnoho dalších. Díky své profesní specializaci nabízíme kromě základních oblastí výuky managementu a marketingu také specializace a zajímavé předměty, které reagují na potřeby dnešní doby.

Pod hlavičkou Ústavu managementu a marketingu můžete studovat profesní bakalářský studijní program Sportovní management, jehož cílem je připravit studenty – budoucí manažery sportovních organizací nebo klubů pro výkon své manažerské funkce. Tento studijní program je unikátní v rámci nabízených studijních programů v ČR. Jedinečnost je přímé propojení praxí v konkrétních sportovních organizacích/klubech, a to jako součást studia v rámci semestru.

Uspět na trhu práce je možné také tím, když se odlišíte od ostatních. A to je možné například studiem specializace Design management, který nabízíme jako jedni z mála v České republice, nebo magisterským studijním programem Management ve zdravotnictví.

Fakulty a součásti

Zavřít