Nabídka projektů pro podnikovou a veřejnou sféru v rámci doplňkové činnosti fakulty
Fakulta managementu a ekonomiky široké spektrum poradenských a projektových aktivit pro podnikovou a veřejnou sféru. V rámci těchto projektů nabízíme tým profesionálů, kteří mají dlouholeté zkušenosti s firemními projekty a výzkumem v dané oblasti.
Bližší detaily o nabídce projektů, cenovou kalkulaci, či další informace získáte u garanta spolupráce s praxí:
prof. Ing. David Tuček, Ph.D.
Proděkan pro strategický rozvoj TEL:+420 576 032 671 Mobil:+420 733 690 583 E-mail: tucek@utb.cz Kancelář:U2/233Informace k jednotlivým oblastem nabízených projektů:
Průmyslové inženýrství
- Implementace metod a nástrojů průmyslového inženýrství ve výrobních a administrativních procesech (5S, SMED, TPM, TQM, KANBAN, Six Sigma a další)
- Zlepšování výrobních a administrativních procesů
- Procesní audity výrobních a administrativních procesů
- Analýza a normování práce, měření lokální svalové zátěže, ergonomie pracoviště
- Optimalizace logistických a materiálových toků ve vazbě na zvyšování produktivity a efektivnosti výrobních a administrativních layoutů
- Modelování a simulace výrobních procesů
- Podnikové informační systémy pro řízení výrobních a administrativních procesů na báze ARIS a typově podobných podnikových informačních systémů
Finance a ekonomika firmy
- Finance pro nefinanční manažery
- Finanční analýza, plánování a rozpočetnictví
- Ekonomické a nákladové analýzy
- Návrh nebo optimalizace kalkulačního systému firmy
- Aplikace kalkulace Activity-Based Costing
- Návrh nebo optimalizace střediskové struktury firmy
- Business modely, měření a řízení výkonnosti podniků, systémy pro měření výkonnosti firmy (Balanced ScoreCard, EVA, EFQM, CANVAS a další)
- Návrh systému nefinančních výkonnostních ukazatelů KPI
- Příprava podnikatelského plánu
- Oceňování podniku
- Finanční gramotnost
- Insolvenční řízení a exekuce
- Základy mezinárodního účetnictví
- Hospodaření neziskových organizací
Marketing a Management
- Průzkum spokojenosti zákazníků
- Návrh marketingové strategie
- Nalezení vhodných marketingových nástrojů
- Tvorba médiaplánu
- Elektronický marketing
- Corporate identity firmy
- Aplikace systémů CRM
- Management značky
- Řízení lidských zdrojů – Time management, Základní techniky při řešení problémů, Analýza sdílení znalostí v organizaci, Analýza motivace zaměstnanců, Analýza fluktuace, apod.
- Management klastrových organizací
Účetní a daňové služby
- Účetní a daňové poradenství
- Základy mezinárodního účetnictví
- Aplikace IFRS
Veřejná správa
- Příprava strategických plánů a koncepcí
- Zpracování odborných analýz pro veřejné a státní instituce
- Příprava projektových žádostí