Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Otevřít navigaci
Zpět
studenti

Za marketingem automobilky: exkurze do Hyundai Nošovice

Studenti 4. ročníku předmětu Marketingové aplikace navštívili výrobu společnosti Hyundai v Nošovicích, kde měli možnost vidět nejen špičkové výrobní procesy, ale také nahlédnout do zákulisí PR a marketingové komunikace této globální značky. 🌍

📣 V rámci propojení s PR oddělením Hyundai se studenti seznámili s tím, jak odlišně může vypadat marketing v různých sektorech, a jak se přizpůsobuje konkrétním trhům i firemní kultuře.

🔧 Technologie, efektivita, ale i důraz na komunikaci a značku – exkurze ukázala, že i automobilka může být zdrojem inspirace pro marketingovou praxi.

💡 Studenti si odnesli inspiraci, jak může marketing fungovat i v odlišném prostředí – přímo z praxe globální značky.

Fakulty a součásti

Zavřít