doc. Mgr. Jan Kramoliš, Ph.D.
Ústav ekonomieU2/301
U2/301 - tel: +420 576 032 428
Identifikátory autora
Jan Kramoliš (1979) získal magisterský diplom v oblasti marketingu na Fakultě multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně (2004). V roce 2022 byl na Fakultě managementu a ekonomiky Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně jmenován docentem.
Publikační činnost se primárně zaměřuje na design management. Je členem vědeckých výborů několika mezinárodních konferencí, dále také pravidelně přednáší na zahraničních univerzitách. Mezi oblíbené teorie patří především teorie 1P marketingu, marketingový komunikační koncept AIDA, přístup hodnocení vizuálního designu dle Occamovy břitvy, výkonnostní marketing, Veblenův efekt, S.M.A.R.T. a ukazatel mROI.
Vedle akademické a vědecké činnosti od konce devadesátých let působí aktivně i ve firemní sféře, kde je jeho specializací B2B segment malých a středních firem. V rámci tvůrčí a poradenské činnosti se specializuje na řešení v oblasti marketingových strategií a design managementu. Je autorem algoritmu DVI (dvi.utb.cz), který byl financován z národního grantu TAČR v letech 2018-2020.
H-index (2024):
Scopus: 7
Web of Science: 7
Školitel témat pro uchazeče o doktorské studium (Ph.D.):
- Design Management
- Digitální i jiné moderní formy marketingu
- Aspekty digitalizace v managementu firem
- Digitální kapitál
Výuka
Konzultační hodiny
Pátek 10.00-12.00 (čas konzultace si předem rezervujte e-mailem)Životopis
Vzdělání
- 2022: Jmenován docentem, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
- 2005 - 2009: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky, doktorský studijní program Ekonomika a management, obor Management a ekonomika
- 2002 – 2004: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací, magisterský studijní program Marketingové a sociální komunikace
- 1999 – 2002: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací, bakalářský studijní program Marketingové a sociální komunikace
Stáže a studijní pobyty
- 2010: Univesity of Genoa
- 2011: The St. Clement of Ohrid University of Sofia
- 2012: National Defence University of Warsaw
- 2014: University of Kavala Institute of Technology Saint Lucas Kavala
- 2015: European University Cyprus
- 2016: University of Algarve
- 2018: Technical University of Varna
- 2018: Universidade de Aveiro
- 2022: University of Salerno
- 2023: Ton Duc Thang University
Členství v orgánech
- Management Education: An International Journal - přidružený editor
- Design Principles and Practices: An International Journal - pravidelný recenzent
- E+M Ekonomie a Management - pravidelný recenzent
- Social and Economic Revue - člen redakční rady
- Computer Media Publishing - člen vědecké redakce nakladatelství
- Conference on Marketing and Design: intersections and challenges - člen vědecké rady konference
- European Journal of Applied Business and Management - člen redakční rady
- Organization Studies Journal Collection - člen redakční rady