Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Otevřít navigaci
docent

doc. Mgr. Jan Kramoliš, Ph.D.

Ústav ekonomie
E-mail: kramolis@utb.cz Mobil: +420 576 032 428 TEL: +420 576 032 428 Kancelář:
U2/301

Jan Kramoliš (1979) získal magisterský diplom v oblasti marketingu na Fakultě multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně (2004). V roce 2022 byl na Fakultě managementu a ekonomiky Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně jmenován docentem.

Publikační činnost se primárně zaměřuje na product placement a design management. Je členem vědeckých výborů několika mezinárodních konferencí, dále také pravidelně přednáší na  zahraničních univerzitách. Mezi uznávané teorie patří především teorie 1P marketingu, marketingový komunikační koncept AIDA, přístup hodnocení vizuálního designu dle Occamovy břitvy, výkonnostní marketing, Veblenův efekt, S.M.A.R.T. a  ukazatel mROI.

Vedle akademické a vědecké činnosti od konce devadesátých let působí aktivně i ve firemní sféře, kde je jeho specializací B2B segment malých a středních firem. V rámci tvůrčí a poradenské činnosti se specializuje na řešení v oblasti marketingových strategií a design managementu. Je autorem algoritmu DVI, který byl financován z národního grantu TAČR v letech 2018-2020.

H-index (2022):
Scopus: 6
Web of Science: 5

Vyučuje/přednáší předměty:

  • Design Management
  • Ekonomie
  • Marketingové aplikace

 


Výuka

Konzultační hodiny

Pátek 10.00-12.00

Životopis

Vzdělání

  • 2022: Jmenován docentem, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
  • 2005 - 2009: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky, doktorský studijní program Ekonomika a  management, obor Management a ekonomika
  • 2002 – 2004: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací, magisterský studijní program Marketingové a sociální komunikace
  • 1999 – 2002:  Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací, bakalářský studijní program Marketingové a sociální komunikace

Stáže a studijní pobyty

  • 2010: Univesity of Genoa
  • 2011: The St. Clement of Ohrid University of Sofia
  • 2012: National Defence University of Warsaw
  • 2014: University of Kavala Institute of Technology Saint Lucas Kavala
  • 2015: European University Cyprus
  • 2016: University of Algarve
  • 2018: Technical University of Varna
  • 2018: Universidade de Aveiro
  • 2022: University of Salerno

Členství v orgánech

  • Management Education: An International Journal - přidružený editor
  • Design Principles and Practices: An International Journal - pravidelný recenzent
  • E+M Ekonomie a Management - pravidelný recenzent
  • Social and Economic Revue -  člen redakční rady
  • Computer Media Publishing -  člen vědecké redakce nakladatelství
  • Conference on Marketing and Design: intersections and challenges - člen vědecké rady konference

Fakulty a součásti

Zavřít